دانلود تحقیق با موضوع مترو تهران کرج و آشنایی با قطعات مترو
مقدمه :
در مجموعه مترو تهران و کرج از ۴ گونه از قطارهای برقی استفاده می شود که شامل قطارهای خط ۵- خط۲- شامل قطارهای AC,DC و قطارهای خط ۱ نیز که شامل قطارهای AC,DC است میشود قطارهای AC مشترک در خطوط ۱و۲ از یک نوع می باشد و همچنین قطارهای DC در دو خط نیز با تفاوت اندکی با یکدیگر یکسان است ولی قطارهای خط ۵ دارای شکل حرکتی و نوع دیگری می باشد هم از لحاظ ساختمان و هم از نظر نوع کشش آن قطارهای خط ۵ بنا به نیاز دارای دو واگن یکی کشنده master در سمت حرکت به سمت جلوی (حرکت Forward) و یکی هل دهنده slave در انتهای قطار می باشد یعنی در حین حرکت فقط دو واگن از قطار فعال می باشد و بقیه واگن ها به صورت تریلر Trailer می باشد.
قطارهای AC مشترک مورد استفاده در خطوط ۱و۲ دارای ساختار مشابه یکدیگر بوده و فرق اساسی آنها در استفاده از جریان و ولتاژ AC در مقابل قطارهای dc که ولتاژ و جریان مصرفی آنها DC است. تفاوت کوچک میان قطارهایDC خط ۱ نسبت به خط۲ در واگن های Trailer است در واقع قطارهای خط ۲ دو واگن از این قطارها به صورت تریلر است در حالیکه در قطارهای DC خط ۱ این طور نمی باشد…
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
دانلود تحقیق با موضوع مترو تهران کرج و آشنایی با قطعات مترو
مقدمه :
در
مجموعه مترو تهران و کرج از ۴ گونه از قطارهای برقی استفاده می شود که
شامل قطارهای خط ۵- خط۲- شامل قطارهای AC,DC و قطارهای خط ۱ نیز که شامل
قطارهای AC,DC است میشود قطارهای AC مشترک در خطوط ۱و۲ از یک نوع می باشد و
همچنین قطارهای DC در دو خط نیز با تفاوت اندکی با یکدیگر یکسان است ولی
قطارهای خط ۵ دارای شکل حرکتی و نوع دیگری می باشد هم از لحاظ ساختمان و هم
از نظر نوع کشش آن قطارهای خط ۵ بنا به نیاز دارای دو واگن یکی کشنده
master در سمت حرکت به سمت جلوی (حرکت Forward) و یکی هل دهنده slave در
انتهای قطار می باشد یعنی در حین حرکت فقط دو واگن از قطار فعال می باشد
و بقیه واگن ها به صورت تریلر Trailer می باشد.
قطارهای AC مشترک
مورد استفاده در خطوط ۱و۲ دارای ساختار مشابه یکدیگر بوده و فرق اساسی آنها
در استفاده از جریان و ولتاژ AC در مقابل قطارهای dc که ولتاژ و جریان
مصرفی آنها DC است. تفاوت کوچک میان قطارهایDC خط ۱ نسبت به خط۲ در
واگن های Trailer است در واقع قطارهای خط ۲ دو واگن از این قطارها به صورت
تریلر است در حالیکه در قطارهای DC خط ۱ این طور نمی باشد…
فهرست مطالب :
مقدمه
تجهیزات نصب شده بر روی پانل جلوی اپراتور
شناخت تجهیزات سیستم ATP داخل کابین اپراتور
آشنایی با چاپر و وظایف آن در قطارهای DC
مشکل ترمز پارک در طول مسیر حرکت
خطای ترمزی
مشکل ترمز اضطراری
مشکل ترمز سرویس در طول مسیر حرکت
دربها
تجهیزات رادیویی
سیستم اطلاع رسانی عمومی
کاربرد برخی از کلیدهای باکس داخل کابین اپراتور
اینکودر
سیستم تغذیه هوا و تجهیزات مربوط به آن
کمپرسور هوا
باکس SABWABCO و وظایف آن
کابین سوئیچهای انتقالی
انواع کوپلر و ساختمان و اجزای کوپلر
بوژی
سیستم ATP
آشنایی با نامگذاری قطارهای dc
ساختار قطارها سه خط به طور کل
کلیاتی در مورد ژنراتورو ACM
کلیاتی در مورد ترکشن قطار AC
از لحاظ ساختاری MCM
وظایف MCM
مدار اصلی قدرت
قطعات داخلی مدار MCM
سنسورهای داخلی
مبدل سه فاز
فن های داخلی و خارجی
ترمز دینامیک
ACM
قطعات HVB
فرق ACM, MCM,HVB
منابع و مراجع
۲ هزار تومان
مقطع : کارشناسی
تعداد صفحه : 55
فرمت : Doc (ورد)
حجم : 1.8 مگابایت
پسوند فایل فشرده : Zip
برنامه فشرده ساز : Power Archiver
رمز فایل فشرده در صورت نیاز : BeyhaghMarket.ir
- ۹۶/۰۵/۱۲