دانلود رایگان پایان نامه ، مقاله و تحقیق

دانلود پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد،دانلود مقالات علمی،دانلود تحقیقات درسی و غیر درسی

دانلود رایگان پایان نامه ، مقاله و تحقیق

دانلود پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد،دانلود مقالات علمی،دانلود تحقیقات درسی و غیر درسی

دانلود پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد،دانلود مقالات علمی،دانلود تحقیقات درسی و غیر درسی

کلمات کلیدی

بیهق مارکت

دانلود رایگان تقویم سال 1396

مارکت بیهق

دانلود رایگان تقویم رومیزی سال 1396

دانلود رایگان تقویم دیواری سال 1396

دانلود رایگان مقاله با موضوع کاربرد سنجش از دور

دانلود رایگان تحقیق با موضوع سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای

دانلود رایگان تقویم لایه باز سال یک هزار و سیصد و نود و شش

دانلود رایگان مقاله با موضوع سیال حفاری و کاهش هزینه ها

دانلود رایگان مقاله با موضوع سیال حفاری

دانلود رایگان مقاله با موضوع معدن آهنگران

دانلود رایگان تحقیق با موضوع بازیافت باطله های قدیمی معدن

دانلود رایگان مقاله با موضوع عوارض توپوگرافی مثلثی شکل

دانلود رایگان مقاله با موضوع تحلیل پارامتریک رفتار لرزه ای

دانلود رایگان مقاله با موضوع زمین شناسی و مواد معدنی

دانلود رایگان تحقیق با موضوع پتانسیل های مواد معدنی خراسان شمالی

دانلود رایگان مقاله با موضوع پاشش فلزات

دانلود رایگان مقاله با موضوع سیستم فلزپاشی قوی الکتریکی

دانلود رایگان مقاله با موضوع چینی و سرامیک

دانلود رایگان تحقیق با موضوع خصوصیات سرامیک

دانلود رایگان مقاله با موضوع عوامل موثر بر خواص کامپوزیت ها

دانلود رایگان مقاله با موضوع خواص سایشی کامپوزیت

دانلود رایگان مقاله با موضوع با موضوع پنبه

دانلود رایگان تحقیق با موضوع ثبات و استحکام کالای پنبه ای

دانلود رایگان مقاله با موضوع تاریخچه صنعت نساجی در ایران

انلود رایگان تحقیق با موضوع صنعت نساجی

دانلود رایگان مقاله با موضوع کاربرد نانو تکنولوژی در صنعت نساجی

دانلود رایگان مقاله با موضوع علم الکترواسپینینگ

دانلود رایگان پایان نامه با موضوع رنگرزی در نساجی

دانلود رایگان مقاله با موضوع مواد رنگزای

  • ۰
  • ۰

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما و مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

مقدمه :

شرکتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و کشور خود خدمت نمایند.

شرط اول سودآوری برای یک سازمان اینست که مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این علاقه و تمایل از تطابق نیازهای آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت می‌گیرد. هر مشتری درباره محصول دریافتی، اعم از کالا یا خدمات، شرایط خاصی را در نظر دارد، در حقیقت می‌توان گفت مجموعه‌ای از شرایط هستند که نیاز وانتظار مشتری را شکل می‌دهند.

چنانچه سازمان یا شرکتی بتواند پاسخگوی شرایط مورد نظر مشتری باشد، سازمانی موثر (effective) است که مسلماً در آینده با اقبالی بیشتر مواجه می‌شود در غیراینصورت سازمانی غیرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازی خطرناک را پیش رو دارد. توقع مشتری بسیار فراتر از پرداخت وجه و دریافت کالا یا خدمات است. رضایتمندی وی زمانی حاصل می شود که محصول یا خدمتی را که در قبال پرداخت وجه دریافت می‌نماید با مجموعه شرایط وی سازگار باشد. در این صورت است که مشتری ادعا می‌کند کالا یا خدمات دریافتی و از «کیفیت خوبی» برخوردار بوده است.

چنانچه سازمانی موفق به خلق چنین تصوری در مشتریان خود گردد مسلماً آینده‌ای روشن را پیش رو دارد و به همین منظور سازمانها و شرکتهای تجاری در …

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


دانلود پایان نامه با موضوع بررسی رویکردهائی نوین در مدیریت شش سیگما و مهندسی ارزش و مهندسی مجدد

مقدمه :

شرکتها و سازمانهای تجاری برای بقا در عرصه تجارت باید سودآور باشند و با ارائه خدمات و محصولات پاسخگوی نیازهای مشتریان خود بوده ودر عین حال با گسترش تجاری و صنعتی، ایجاد فرصتهای شغلی و پرداخت مالیات به جامعه و کشور خود خدمت نمایند.

شرط اول سودآوری برای یک سازمان اینست که مشتریان به خرید و استفاده از محصول یا خدمت آن سازمان، علاقمند و مایل باشند. این علاقه و تمایل از تطابق نیازهای آنها با محصولات و خدمات ارائه شده سازمان نشأت می‌گیرد. هر مشتری درباره محصول دریافتی، اعم از کالا یا خدمات، شرایط خاصی را در نظر دارد، در حقیقت می‌توان گفت مجموعه‌ای از شرایط هستند که نیاز وانتظار مشتری را شکل می‌دهند.

چنانچه سازمان یا شرکتی بتواند پاسخگوی شرایط مورد نظر مشتری باشد، سازمانی موثر (effective) است که مسلماً در آینده با اقبالی بیشتر مواجه می‌شود در غیراینصورت سازمانی غیرموثر (Ineffective) بوده و چشم‌اندازی خطرناک را پیش رو دارد. توقع مشتری بسیار فراتر از پرداخت وجه و دریافت کالا یا خدمات است. رضایتمندی وی زمانی حاصل می شود که محصول یا خدمتی را که در قبال پرداخت وجه دریافت می‌نماید با مجموعه شرایط وی سازگار باشد. در این صورت است که مشتری ادعا می‌کند کالا یا خدمات دریافتی و از «کیفیت خوبی» برخوردار بوده است.

چنانچه سازمانی موفق به خلق چنین تصوری در مشتریان خود گردد مسلماً آینده‌ای روشن را پیش رو دارد و به همین منظور سازمانها و شرکتهای تجاری در …

فهرست مطالب :

فصل اول: مقدمه

بخش اول) مقدمه

کیفیت چیست؟

مدیریت کیفیت فراگیر

اصول مدیریت کیفیت فراگیر

متدولوژی تحقیق حاضر

فصل دوم : شش سیگما

بخش اول) مقدمه

چرا شش سیگما؟

پدیده شش سیگما

بخش دوم) تاریخچه

تاریخچه

بیل اسمیت پدر شش سیگما

بخش سوم) شش سیگما چیست؟

لزوم اجرای شش سیگما

شش سیگما: فلسفه، ابزار یا استراتژی؟

اهداف نهایی شش سیگما

برخی فوائد اجرای شش سیگما

برخی فوائد مدیریتی شش سیگما

بخش چهارم) روند اجرائی شش سیگما

اجرای استراتژیک شش سیگما

اجرای تاکتیکی شش سیگما

DMAIC چیست؟

فاز اول: تعریف

فاز دوم: اندازه گیری

فاز سوم: تحلیل

فاز چهارم: بهبود

فاز پنجم: کنترل

سایر موارد

DMADV چیست؟

اشکال مختلف اجرای شش سیگما

بخش پنجم) مبانی آماری شش سیگما

مقدمه

توزیع نرمال

توزیع نرمال استاندارد

توزیع نرمال در حالت کلی

محاسبه سطح سیگما

بخش ششم) سخت افزار و نرم افزار شش سیگما

سخت افزار شش سیگما

ابزارهای مقدماتی و سازماندهی اطلاعات

ابزار جمع آوری اطلاعات

ابزارهای تحلیل داده ها و فرایندها

ابزارهای تحلیل آماری

نرم افزار شش سیگما

بخش هفتم) تعلیم و آموزش شش سیگما

چه کسانی؟ چه تعلیماتی؟

یاد‌گیری سایر مهارتها

بخش هشتم) ساختار سازمانی شش سیگما

کمربند سیاه

کمربند سیاه ارشد

حامی یا قهرمان

کمربند سبز

رهبری اجرائی

صاحبان فرایند

بخش نهم) شش سیگما و سایز سازمانی

محور مدیریت

محور کارکنان

بخش دهم) علل عملکرد موفق شش سیگما

علت اول: مشتری گرائی

علت دوم: اصلاح عملکرد مدیریت

علت سوم: مدیریت براساس حقایق

علت چهارم: علاج قبل از وقوع

علت پنجم: تیم و مشارکت بی حد و مرز

علت ششم: بازیافت سرمایه

سایر علل

فصل سوم : مهندسی ارزش

بخش اول ) مقدمه

بخش دوم ) تاریخچه

تاریخچه مهندسی ارزش

تاریخچه مهندسی ارزش در ایران

بخش سوم ) ارزش و پارامترهای آن

تعریف ارزش و انواع آن

هزینه وانواع آن

کارکرد و انواع آن

کیفیت

ارزش از دیدگاههای متفاوت

سایر تعاریف مرتبط

بخش چهارم) مهندسی ارزش

تعریف مهندسی ارزش

فرایند مهندسی ارزش

روش تحلیلی

روش خلاقیت

برخی دستاوردهای به کارگیری مهندسی ارزش

بخش پنجم ) زمان اجرای مهندسی ارزش

بخش ششم ) روند اجرائی مهندسی ارزش

برنامه کار پیشنهادی انجمن بین المللی ارزش

مطالعات مقدماتی

مطالعات ارزش

مطالعات تکمیلی

بررسی برنامه کار هفت مرحله‌ای مهندسی ارزش

فاز انتخاب

فاز بررسی یا اطلاعات

فاز خلاقیت

فاز ارزیابی

فاز بسط و توسعه

فاز ارائه

فاز اجرا و ممیزی

فصل چهارم : مهندسی مجدد

بخش اول) مقدمه

مقدمه

مهندسی مجدد؛ دگرگون سازی

بخش دوم) مهندسی مجدد چیست؟

تعریف و واژه های کلیدی

دلائل نیاز به مهندسی مجدد در دگرگون سازی

مشتریان دگرگون شده اند

رقابت تنگاتنگ

دگرگونی ها پیوسته اند

مهندسی مجدد سازمانها چیست؟

بخش سوم) روند اجرائی مهندسی مجدد

گام اول؛ بدانید چه می خواهید

درک نیاز و توان دگرگون کردن

تحلیل ذینفعان کلیدی و نیازهای آنها

چارچوبی برای موفقیت

گام دوم: برنامه ریزی کنید

فرایند برنامه ریزی

گام سوم: اجرا کنید

تکنیک های فنی

تکنیک های فرهنگی

گام چهارم: سنجش و ارزیابی کنید

کنترل و بازبینی عملیات

کنترل نتایج

فصل پنجم : مقایسه و نتیجه گیری

بخش اول ) مرور رویکردها

خلاصه

شش سیگما چیست؟

مهندسی ارزش چیست؟

مهندسی مجدد چیست؟

بخش دوم ) مقایسه رویکردها

شباهت ها

تفاوت ها

نتیجه گیری و ارائه پیشنهاد

فصل ششم : منابع و مآخذ


۶ هزار تومان

مقطع : کارشناسی ارشد

تعداد صفحه : 410

فرمت : Doc (ورد)

حجم : 440 کیلوبایت

پسوند فایل فشرده : Zip

برنامه فشرده ساز :  Power Archiver

رمز فایل فشرده در صورت نیاز :  BeyhaghMarket.ir

خرید و دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی