دانلود رایگان پایان نامه ، مقاله و تحقیق

دانلود پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد،دانلود مقالات علمی،دانلود تحقیقات درسی و غیر درسی

دانلود رایگان پایان نامه ، مقاله و تحقیق

دانلود پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد،دانلود مقالات علمی،دانلود تحقیقات درسی و غیر درسی

دانلود پایان نامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد،دانلود مقالات علمی،دانلود تحقیقات درسی و غیر درسی

کلمات کلیدی

بیهق مارکت

دانلود رایگان تقویم سال 1396

مارکت بیهق

دانلود رایگان تقویم رومیزی سال 1396

دانلود رایگان تقویم دیواری سال 1396

دانلود رایگان مقاله با موضوع کاربرد سنجش از دور

دانلود رایگان تحقیق با موضوع سنجش از دور و اطلاعات ماهواره ای

دانلود رایگان تقویم لایه باز سال یک هزار و سیصد و نود و شش

دانلود رایگان مقاله با موضوع سیال حفاری و کاهش هزینه ها

دانلود رایگان مقاله با موضوع سیال حفاری

دانلود رایگان مقاله با موضوع معدن آهنگران

دانلود رایگان تحقیق با موضوع بازیافت باطله های قدیمی معدن

دانلود رایگان مقاله با موضوع عوارض توپوگرافی مثلثی شکل

دانلود رایگان مقاله با موضوع تحلیل پارامتریک رفتار لرزه ای

دانلود رایگان مقاله با موضوع زمین شناسی و مواد معدنی

دانلود رایگان تحقیق با موضوع پتانسیل های مواد معدنی خراسان شمالی

دانلود رایگان مقاله با موضوع پاشش فلزات

دانلود رایگان مقاله با موضوع سیستم فلزپاشی قوی الکتریکی

دانلود رایگان مقاله با موضوع چینی و سرامیک

دانلود رایگان تحقیق با موضوع خصوصیات سرامیک

دانلود رایگان مقاله با موضوع عوامل موثر بر خواص کامپوزیت ها

دانلود رایگان مقاله با موضوع خواص سایشی کامپوزیت

دانلود رایگان مقاله با موضوع با موضوع پنبه

دانلود رایگان تحقیق با موضوع ثبات و استحکام کالای پنبه ای

دانلود رایگان مقاله با موضوع تاریخچه صنعت نساجی در ایران

انلود رایگان تحقیق با موضوع صنعت نساجی

دانلود رایگان مقاله با موضوع کاربرد نانو تکنولوژی در صنعت نساجی

دانلود رایگان مقاله با موضوع علم الکترواسپینینگ

دانلود رایگان پایان نامه با موضوع رنگرزی در نساجی

دانلود رایگان مقاله با موضوع مواد رنگزای

  • ۰
  • ۰

دانلود پایان نامه با موضوع بررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان

مقدمه :

کودکان ما امروزه در خانه ای پا به دنیا می‌گذارند که تلویزیون در آن به طور میانگین هفت تا هشت ساعت در روز روشن است. حالا دیگر بیش از آنکه از مادربزرگها داستان و از پدربزرگها خاطره بشنویم این تلویزیون است که داستانهای مربوط به انسانها، زندگی و ارزشهای آن را برای ما بیان می‌کند.

تلویزیون، امروزه به عنوان عمومی ترین و پرمخاطب ترین رسانه جمعی، سهم عمده ای در آموزش و تأثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر فرهنگ و روح و روان جمعی دارد.

تاثیر پذیری اکثریت خاموش جامعه از تلویزیون و برنامه‌های ماهواره ای تلویزیونی بسیاری از اوقات کشورهای  جهان سوم را با بحران فرهنگی روبرو کرده است.

تلویزیون هر روز بر ما تسلط بیشتری می‌یابد و ما بایستی نگران آثار مخرب برنامه‌های تلویزیونی برای کودکان و خانواده‌های خود باشیم. این حق ماست و می‌بایستی عکس العمل نشان دهیم. اگر چه تلویزیون فی نفسه مطرود نیست اما برنامه‌های تلویزیونی در مجموع زیانبار بوده اند. در غرب به نوعی و در شرق به شکلی دیگر خطر برنامه‌های مخرب و منحط تلویزیونی احساس می‌شود.

ما بدبختانه فرزندانمان را با تلویزیون تربیت می‌کنیم وقتی می‌خواهیم آنان را ساکت کنیم برای آنان تلویزیون روشن می‌کنیم و یا آنان را به تماشای برناه‌هایی که خودمان هم نمی دانیم چه هستند دعوت می‌کنیم. خودمان هم متاسفانه عادت کرده ایم به آنچه پخش می‌شود فقط خیره شویم و نگاه کنیم. بشر با تولید نیازمند به شناخت دنیای اطراف خود است و انتقال فرهنگ و روحیه مدنی می‌تواند به صورتی سالم و سازنده انجام گیرد اما به نظر می‌رسد تلویزیون یک مانع اصلی بر سر راه رسیدن به دنیای بهتر است پس ما بایستی از آثار سوء این جعبه جادویی آگاه شویم و …

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید


دانلود پایان نامه با موضوع بررسی نقش رسانه‌های جمعی(با تاکید بر تلویزیون) در الگوپذیری و رفتار کودکان

مقدمه :

کودکان ما امروزه در خانه ای پا به دنیا می‌گذارند که تلویزیون در آن به طور میانگین هفت تا هشت ساعت در روز روشن است. حالا دیگر بیش از آنکه از مادربزرگها داستان و از پدربزرگها خاطره بشنویم این تلویزیون است که داستانهای مربوط به انسانها، زندگی و ارزشهای آن را برای ما بیان می‌کند.

تلویزیون، امروزه به عنوان عمومی ترین و پرمخاطب ترین رسانه جمعی، سهم عمده ای در آموزش و تأثیرگذاری مستقیم و غیر مستقیم بر فرهنگ و روح و روان جمعی دارد.

تاثیر پذیری اکثریت خاموش جامعه از تلویزیون و برنامه‌های ماهواره ای تلویزیونی بسیاری از اوقات کشورهای  جهان سوم را با بحران فرهنگی روبرو کرده است.

تلویزیون هر روز بر ما تسلط بیشتری می‌یابد و ما بایستی نگران آثار مخرب برنامه‌های تلویزیونی برای کودکان و خانواده‌های خود باشیم. این حق ماست و می‌بایستی عکس العمل نشان دهیم. اگر چه تلویزیون فی نفسه مطرود نیست اما برنامه‌های تلویزیونی در مجموع زیانبار بوده اند. در غرب به نوعی و در شرق به شکلی دیگر خطر برنامه‌های مخرب و منحط تلویزیونی احساس می‌شود.

ما بدبختانه فرزندانمان را با تلویزیون تربیت می‌کنیم وقتی می‌خواهیم آنان را ساکت کنیم برای آنان تلویزیون روشن می‌کنیم و یا آنان را به تماشای برناه‌هایی که خودمان هم نمی دانیم چه هستند دعوت می‌کنیم. خودمان هم متاسفانه عادت کرده ایم به آنچه پخش می‌شود فقط خیره شویم و نگاه کنیم. بشر با تولید نیازمند به شناخت دنیای اطراف خود است و انتقال فرهنگ و روحیه مدنی می‌تواند به صورتی سالم و سازنده انجام گیرد اما به نظر می‌رسد تلویزیون یک مانع اصلی بر سر راه رسیدن به دنیای بهتر است پس ما بایستی از آثار سوء این جعبه جادویی آگاه شویم و …

فهرست مطالب :

پیشگفتار        

مقدمه 

فصل اول : مبانی نظری تحقیق  

بیان مساله واهمیت موضوع تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیات تحقیق

روش تحقیق

فصل دوم: رسانه چیست و چه توانایی‌هایی دارد؟        

ارتباط جمعی-  تاریخچه رسانه‌های جمعی

کارکرد رسانه‌های جمعی

وظیفه رسانه چیست؟

قدرت تأثیر رسانه‌های جمعی

فصل سوم: جهان جدید تلویزیون        

یک کودک چه وقت استفاده از تلویزیون را شروع می‌کند؟

کودک چه مقدار وقت صرف تلویزیون می‌کند؟

چه کسانی بیننده پروپا قرص هستند؟

توضیحی درباره سایر رسانه‌ها

استفاده کودکان از رسانه‌ها در سنین مختلف

کودکان چه چیزهایی را می‌بینند؟

برخی معیارهای پیش بینی سلیقه کودکان در مورد تلویزیون

کودکان درباره تلویزیون چگونه فکر می‌کنند؟

وجهه تلویزیون :

آیا تلویزیون در نظر کودکان شگفت انگیز است؟

بچه‌ها دوست دارند شاهد چه تغییراتی در تلویزیون باشند ؟

والدین دوست دارند شاهد چه تغییراتی باشند ؟

چرا کودک از تلویزیون استفاده می‌کند؟

عملکرد تلویزیون

چرا ما دارای رسانه‌های جمعی هستیم ؟

نیازهای ویژه کودکان که تلویزیون آنها را برآورده می‌کند ، کدامند ؟

محتوای خیال

محتوای واقعیت

تلویزیون به عنوان خیال

آیا تلویزیون مانعی بر سرا راه مسائل زندگی است؟

تلویزیون به عنوان واقعیت

دو جهان

اهمیت خیال

فصل چهارم: یادگیری از تلویزیون       

چگونگی یادگیری از تلویزیون

موارد یادگیری اتفاقی

میزان هوش و رفتار کودک در ارتباط با برنامه‌های تلویزیون

چه آموزشی را باید انتظار داشته باشیم؟

تلویزیون در مدرسه

چگونگی اکتساب در کودکان

مقایسه

فصل پنجم: تاثیرات جسمی و روانی تلویزیون بر کودکان

الگوی تأثیر- رسانه

تلویزیون به کودکان چه می‌دهد؟

الگوی تأثیر- کودک

الگوی تأثیر- تعامل

دیگر ویژگیهای تعامل

اثرات فیزیکی تلویزیون بر کودکان

آیا تلویزیون بر بینایی کودکان اثر بدی دارد؟

آیا تلویزیون کودکان را خواب آلود و خسته به مدرسه می‌فرستد؟

اثرات عاطفی تلویزیون برکودکان

اثرات شناختی تلویزیون بر کودکان

آیا تلویزیون حاوی تصویر غیر دقیقی از زندگی بزرگسالان است؟

آیا تلویزیون موجب بزرگسالی زود رس میشود ؟

اثرات رفتاری

آیا تلویزیون کودکان را منفعل می‌کند؟

آیا خشونت ارائه شده در تلویزیون، آموزش خشونت می‌دهد؟

نتیجه گیری     

پیامدهای منفی تلویزیون

فصل ششم: اینترنت رسانه جدید قرن بیستم      

اینترنت چیست؟

فواید اینترنت برای کودکان

خطرات اینترنت

سودجویان از اینترنت برای به دام انداختن کودکان استفاده می‌کنند

مطالب نامناسب و غیر مجاز در اینترنت

ارتکاب جرایم: بمبها، مواد مخدر، دزدی و شخصیتهای غیر واقعی

تهاجم به حریم خصوصی

چگونگی اجتناب و کاهش خطراتی که کودکان در ایترنت با آن مواجهند

نتیجه گیری و آزمون فرضیات   

منابع مآخذ      


۳ هزار تومان

مقطع : کارشناسی

تعداد صفحه : 160

فرمت : Doc (ورد)

حجم : 350 کیلوبایت

پسوند فایل فشرده : Zip

برنامه فشرده ساز :  Power Archiver

رمز فایل فشرده در صورت نیاز :  BeyhaghMarket.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی