دانلود پایان نامه با موضوع روان شناسی رفتار مصرف کننده و عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری در صنعت
مقدمه :
روان شناسی مصرف کننده، یکی از گرایشهای پرطرفدار روان شناسی در سالیان اخیر به شمار می اید که بیش از هر چیز در جست و جوی شناخت و تحلیل رفتارهای مرتبط با مصرف است.
از مهم ترین زمینه های این علم، بررسی موضوع هایی چون: توقعات، سلیقه ها، و خواست های مصرف کننده (مشتریان) است.
در عین حال، به کمک این علم می توان، از طریق بازنگری رفتار مصرف کننده عوامل زیربنایی مؤثر بر نگرش ها و باورهای آنها را در برگزیدن نشان (مارک) کالا مورد بررسی قرار داد و همچنین به عوامل فرهنگی – اجتماعی اثربخش بر فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده پرداخت. با به کارگیری روش های مطالعه در حوزه رفتار مصرف کننده و پیش بینی رفتارهای مرتبط با خرید، می توان به ساخت و ارائه بهتر کالا پرداخت که در نهایت به افزایش فروش و رضایت مشتری منجر می گردد.
(آتش پور، و میس جنتیان، (۱۳۸۲).
همیشه برای مسئولان، برنامه ریزان، کارشناسان نیروی انسانی فعال در سازمانهای کشور و نیر متخصصان علاقمند به شرنوشت کشور این سؤال مطرح است که چگونه می توان بهره وری را در سازمانها افزایش داد؟ چگونه می توان بهره وری نیروی انسانی شاغل در سازمانها را به میزان دلخواه رسانید؟ چه عواملی باعث می شود بهره وری یک نهاد، مؤسسه یا سازمان آموزشی، تولیدی، خدماتی، نظامی و … افزایش یا کاهش پیدا کند؟ آیا بعضی از تصمیماتی که تا کنون در رابطه با نحوه انتخاب و به کارگیری نیروی انسانی در سازمانهای کشور اتخاذ شده، در اصل اشتباه نبوده است؟ تا هنگامی که بهره وری در همه سازمانهای فعال در کشور به حد بهینه یا به عبارت دیگر به سطح ممکن نرسد، امکانات موجود برای رشد، ترقی و پیشرفت کشور در …
جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
دانلود پایان نامه با موضوع روان شناسی رفتار مصرف کننده و عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری در صنعت
مقدمه :
روان
شناسی مصرف کننده، یکی از گرایشهای پرطرفدار روان شناسی در سالیان اخیر به
شمار می اید که بیش از هر چیز در جست و جوی شناخت و تحلیل رفتارهای مرتبط
با مصرف است.
از مهم ترین زمینه های این علم، بررسی موضوع هایی چون: توقعات، سلیقه ها، و خواست های مصرف کننده (مشتریان) است.
در
عین حال، به کمک این علم می توان، از طریق بازنگری رفتار مصرف کننده عوامل
زیربنایی مؤثر بر نگرش ها و باورهای آنها را در برگزیدن نشان (مارک) کالا
مورد بررسی قرار داد و همچنین به عوامل فرهنگی – اجتماعی اثربخش بر فرآیند
تصمیم گیری مصرف کننده پرداخت. با به کارگیری روش های مطالعه در حوزه رفتار
مصرف کننده و پیش بینی رفتارهای مرتبط با خرید، می توان به ساخت و ارائه
بهتر کالا پرداخت که در نهایت به افزایش فروش و رضایت مشتری منجر می گردد.
(آتش پور، و میس جنتیان، (۱۳۸۲).
همیشه
برای مسئولان، برنامه ریزان، کارشناسان نیروی انسانی فعال در سازمانهای
کشور و نیر متخصصان علاقمند به شرنوشت کشور این سؤال مطرح است که چگونه می
توان بهره وری را در سازمانها افزایش داد؟ چگونه می توان بهره وری نیروی
انسانی شاغل در سازمانها را به میزان دلخواه رسانید؟ چه عواملی باعث می شود
بهره وری یک نهاد، مؤسسه یا سازمان آموزشی، تولیدی، خدماتی، نظامی و …
افزایش یا کاهش پیدا کند؟ آیا بعضی از تصمیماتی که تا کنون در رابطه با
نحوه انتخاب و به کارگیری نیروی انسانی در سازمانهای کشور اتخاذ شده، در
اصل اشتباه نبوده است؟ تا هنگامی که بهره وری در همه سازمانهای فعال در
کشور به حد بهینه یا به عبارت دیگر به سطح ممکن نرسد، امکانات موجود برای
رشد، ترقی و پیشرفت کشور در …
فهرست مطالب :
مقدمه
تعاریف متغیرها
تعریف مصرف کننده
تعریف بهره وری
تعریف فرآیند فروش
تعریف مصرف
تعریف ماهیت رفتار مصرف کننده
تعریف مدیریت خدمت
طبقه بندی
عوامل مؤثر بر افزایش بهره وری
مدل دایره ای عوامل موثر بر بهره وری (سوترماتسیر)
روشهای اصلی بهبود بهره وری توسط سومانت واماکنو
چند راه کار برای ایجاد انگیزه خرید مشتری
راههای جلب رضایت مشتریان وفادار از دمینیک توربین
شش انگیزه خرید و ۷ مرحله فروش پیگیر
عوامل و مراحل شکل گیری متغیر
نقش فن آوری دیجیتالی، تلفن و تبلیغات بر رفتار مصرف کننده
تأثیر ارکان پنج گانه تجارت بر تأمین رضایت مشتری
نقش برقراری ارتباط با مشتری و اخذ بازخورد مورد نیاز «نمودار عوامل مرتبط با رضایت مشتری»
تأثیر اندازه گیری بهره وری در سیستم بهبود بهره وری
تأثیر آموزش کارکنان در نحوه برخورد با مشتری و افزایش بهره وری
نقش زنجیره خدمت به مشتریان در حفظ آنان و افزایش سوددهی
نقش مهارتهای انسانی و ظاهر فروشنده بر مصرف کننده
تأثیر مارک کالا و بسته بندی و ارائه خدمات بر مصرف کننده
مشکلات متغیر
۲۵ اشتباه در فروشندگی و راههای اجتناب از آن
رایج ترین نارسایی های روان شناختی در بازاریابی و راه حل آن
اهمیت پوزش ساختن و مراحل ایجاد تفاهم در فروش
چرا مشتریان را از دست می دهیم؟
چگونه شکایات را مطرح کنیم؟
بهبود مشکلات متغیر
استفاده مؤثر از وقت و برنامه مدون در مراحل فروش
استقرار یک نظام شکایات
چگونه از شکایات مشتریان سود ببریم؟
چگونه مشتری خود را حفظ کرده و فروش موفق داشته باشیم؟
هرم موفقیت و پنج عمل مؤثر بر مصرف
تحقیقات انجام شده در این زمینه
نتیجه گیری و جمع بندی
منابع و مآخذ
۳ هزار تومان
مقطع : کارشناسی
تعداد صفحه : 195
فرمت : Doc (ورد)
حجم : 530 کیلوبایت
پسوند فایل فشرده : Zip
برنامه فشرده ساز : Power Archiver
رمز فایل فشرده در صورت نیاز : BeyhaghMarket.ir